Projektowe dny k wopomnjeću Michała Hórnika

Wutrobnje witajće na naš podcast wo projektowych dnjach k wopomnjeću Michała Hórnika na našej šuli! Wjeselimy so jara, zo sće dźensa tu, zo byšće wjace wo tutych wosebitych dnjach zhonili.

Wot 25. hač do 27. měrca 2024 smy so zhromadnje na pućowanje přez žiwjenje a skutkowanje Michała Hórnika podali. Jako mjenodawar našeje šule maja jeho stawizny a herbstwo za nas wulki wuznam, a tute projektowe dny běchu składnosć, so intensiwnje z tym rozestajeć.

We wšelakich dźěłarničkach su so naše šulerki a šulerjo z wulkej prócu a kreatiwitu ze wšelakimi aspektami Hórnikoweho žiwjenja zaběrali. Wot comicoweje dźěłarnički přez zhotowjenje klankow hač k rjedźenju pomnika - bě wjele móžnosćow, so wobdźěleć a sej swójski zwisk k Hórnikej wotkryć.

W tutym podcasće budźemy wam wjace wo wšelakich dźěłarničkach a aktiwitach powědać, kotrež su so za čas tutych projektnych dnjow wotměli. Nimo toho móžeće so na někotre wobrazy wjeselić, kotrež dadźa dohlad do našich dožiwjenjow.

Tuž lehńće so wróćo, wotpočńće a dajće so wot našeje jězby přez dopomnjenki na Michała Hórnika inspirować!

Hotowi? Potom tłóčće na play a dajće sej lubić!

Hallo und herzlich willkommen zu unserem Podcast über die Projekttage zum Gedenken an Michał Hórnik an unserer Schule! Wir freuen usn sehr, dass ihr heute hier seid, um mehr über diese besonderen Tage zu erfahren.

Vom 25. bis zum 27. März 2024 haben wir uns gemeinsam auf eine Reise durch das Leben und Werk von Michał Hórnik begeben. Als Namensgeber unserer Schule ist seine Geschichte und sein Erbe für uns von großer Bedeutung, und diese Projekttage waren eine Gelegenheit, uns intensiv damit auseinanderzusetzen.

In verschiedenen Workshops haben sich unsere Schülerinnen und Schüler mit Hingabe und Kreativität mit verschiedenen Aspekten von Hórniks Leben beschäftigt. Vom Comic-Workshop über die Puppenfertigung bis hin zur Reinigung des Denkmals - es gab viele Möglichkeiten, sich einzubringen und seine eigene Verbindung zu Hórnik zu entdecken.

In diesem Podcast werden wir euch mehr über die verschiedenen Workshops und Aktivitäten erzählen, die während dieser Projekttage stattgefunden haben. Außerdem könnt ihr euch auf einige Bilder freuen, die einen Einblick in unsere Erlebnisse geben.

Also lehnt euch zurück, entspannt euch und lasst euch von unserer Reise durch die Erinnerungen an Michał Hórnik inspirieren!

Bereit? Dann drückt auf Play und lasst uns loslegen!